مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان

وبلاگ معرفی مراکز فرهنگی، مذهبی و رفاهی، مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان - اطلاعات سفر به ایران

مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان

وبلاگ معرفی مراکز فرهنگی، مذهبی و رفاهی، مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان - اطلاعات سفر به ایران

مقدمه مدیریت امور اداری و رفاه

توسعه ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری


سلام و درود بر همکاران محترم در مجموعه شهرداری اصفهان

ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، در ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی بهتر و رضایت پرسنل، تکریم و جلب ارباب رجوع و مردم تاثیر بسزایی دارد و این مهم در سلامت اداری، اصلاح فرایندها و سرعت کارها تاثیر مثبتی دارد.


مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان علاوه بر اقدامات جاری شامل:

ارائه به هنگام حقوق و دستمزد، اقدمات اداری پرسنل، امور بیمه و خدمات درمانی، استخدام و بازنشستگی، خدمات درمانی و سفر، امور ورزشی و تربیت بدنی، تشویق تحصیلی، خدمات تعاونی مصرف (در دو قالب کارمندی و کارگری)، تامین مایحتاج کارکنان به مناسبت های مختلف، ایجاد طرح رفاه کارت پرسنل(چندمنظوره)، اقدامات دیگری از جمله مطالعات و پژوهش در زمینه ارتقاء وضع موجود در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

    بر اساس نظرسنجی ها و گزارشات، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری هر سال نسبت به سال های گذشته رشد و توسعه چشمگیری داشته است و در این راستا از نقطه نظرات همکاران استفاده شده است، به یاری خداوند شاهد ارتقای امکانات از لحاظ کیفیت و تنوع خدمات رفاهی تا دستیابی به افق مطلوب خواهیم بود.

شهرداری اصفهان حمایت معنوی و پشتیبانی لازم برای ایجاد انگیزه و رفع دغدغه های کارکنان را در دستور کار خود قرار داده به طوری که اقدامات مطلوبی را در زمینه ارائه خدمات رفاهی برای رفع نیازهای کارکنان و خانواده های آنها انجام داده است.

مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان، رضایتمندی و پشتیبانی برای تامین رفاه پرسنل خود را در اولویت برنامه های خود قرار داده است تا کارکنان با انگیزه و رضایت بیشتر و بهتری بتوانند امور زندگی خود را اداره کنند و در خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان و نصف جهان موفق تر عمل کنند.

درباره این وبلاگ

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی از مراکز اقامتی شهرداری اصفهان در مشهد مقدس، مجموعه هشت بهشت عباس آباد استان مازندران و مجموعه سپاهان چابکسر استان گیلان و جاذبه های گردشگی با محوریت این سه استان، جهت رفاه حال شما ایجاد شده است. 

در این مجموعه ضمن معرفی مراکز اقامتی و آشنایی با قوانین و مقرارت، تصاویر، سایر اطلاعات گردشگری در پیوندهای موجود، نیازهای سفر در ایران را دریافت خواهید کرد. 

مانند: آخرین وضعیت و اطلاعیه های راهها، وضعیت فعلی آب و هوا و پیش بینی های آتی، فاصله میان شهرهای ایران، معرفی نقاط گردشگری هر نقطه از ایران، مشاهده نقشه ایران، تاریخ روز و مناسبت ها، اوقات شرعی، نمایندگی های ایران خودرو و سایپا در سراسر ایران، دیکشنری انگلیسی به فارسی، جستجو در گوگل و....  دریافت خواهید کرد

شرکتها و سازمانهای زیر مجموعه شهرداری نیز طبق قوانین و مقررات مجموعه خود، به طور جداگانه اقدامات امور رفاهی در زمینه سفر را از مدیریت امور اداری مجموعه خود جویا شوند.

سفر ایمن و اقامت خوبی را برای شما و خانواده ارجمندتان آرزو داریم

 مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 15:50

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.